Tuesday, January 4, 2011

broga hilll @ bukit broga

assalamualaikum

sudah berkurun lama aku tak men update kan blog aku....huhuuh sampai aku yang belom nak nyanyuk ni leh melupakan kata kata laluan blog aku..... aissshhh bermasalah tol kan...

ok la....sepanjang aku menye 'diam' kan diriku wat selama ku tak up to date kan blog ku ini bermacam macam perkara yang ku hadapi dan tempuhi pada tahun lalu...ceh cam lamo jo kan wal hal baru jo tahun lepas jerk.... ado la bermacam macam aktiviti aku wat example mendaki.... hehhe baru daki bkit jerk klu daki gunung......huiii umamg aiiii acik yang xdo somput ni tibo tibo leh terwujud lak lam sistem pernafasan acik ti.....mintak simpang nooooo....

aku g cno sajo jo nak test keupayaan aku mendaki....hehhe boleh tahan somput eiiii bru nak naek bukit lom sampai lagi puncak eiii...tapi takpo aku gagahi jua kudrat 'gurgurls' aku ni...hehehhe

ok la tak mau brbanyak cakap..so tgk la gambau aku yang bajet superb ni....heeh


ni bru setengah jalan da berpoluh2 acik da haaa


hehehh sebelom acik nak sampai puncak, acik mik napeh pueh2 lu sambil berposing pusing hehhe bru leh tenang kan jiwa raga nie...

witffff cousin....hehe tq bwk ke tempat ini yaaa...


mmg canteqq kamu niee ekkk..godik jerk kan... po salah eii puji diri sendiri sobab da takdo sapo nak puji da..hukhukhuhk

so, kawan kwan klu hendak ke broga hill pergi la kat semenyih jeiii dekat jee weh..tak jauh pon lam Malaysia jgak..hehhe ok la...adios amigos

No comments:

Post a Comment