Monday, February 28, 2011

ALHAMDULILLAH

Hari nie hari terakhir
tuk aku meng'abdi'kan diriku ini
bekerja lebih masa
now i feel freshie
hahhaa
but adakah???
aku akan menjalankan aktiviti seperti biase ker
emmm
entah
adat manusia kan
bilo xdo
merengek2 nak..
bilo ado
wat2 x suko lak kan
haissh
hahha
anyway
satu satu masalah aku da selesai
cume yang tinggal
hutang piutang aku jerk yg tinggal
haaaaaa
masalah jugak tu kan
haha
xpo la hutang tuk kebaikan
hehehe
rase cam lepas gian jerk nak berblog2 ni kan
ye la my broadband aku da kena block
coz x bayau...hahha
so guna internet kat opis je lah
tapi kat opis nie pon slalu sangat kna block
security la jgk kan
n pekerja pon xdola khayal sgt
n berblog2 n berfb2 ni
haisshh
susah jgk kan
hahha
xpo yg penting aku dapat
meluahkan isi ati,
limpa,
perut ,
n
apo yg aku merepek
ni pon aku tak tau la..
yang penting now aku rasa bebanan da berkurang cikit
dari sebelom nie ...hahha
so yang penting
tawakal n byk kan berzikir dalam kehidupan seharian kiter semua
n happi selalu
selalu bersenyum...
teringat plak lagu
'senyum'
dari malique too phat tu
hahha
ok la klu ado2 apo cite nanti
saya story kan ekkk
hehehe
lastly but not the end
"adios amigos"
.....aziea ishak.....

No comments:

Post a Comment