Monday, February 21, 2011

TER----OVER TIME LA PLAK....

ASSALAMUALAIKUM
Hari ni genap la 21 hari aku meng 'overtime' kan diri aku kat opis...
emm..selama dua bulan nie aku terpaksa melupokan
semua aktiviti petang aku seperti ...
berenang,
jogging,
berlari,
ehh...bukan same ker..
gempak je kan
berenjoy
n bermacam2 lagi la..
aku terpaksa berbuat demikian kerna sesuap nasi..
ceeeehh..wahh
bukan ape...
emm awal tahun nie banyak sangat tanggungan aku
such as....
servis kereta
urusan kuarters
insurans n roadtax kereta..
huii..maun beribu2 duit aku habis
emmm
yang penting sekarang
tinggal duit roadtax n insurans keta
rm 600
huwaaaaa...huwaaa
mno nak cokau duit niii
emmm
tuk pengetahuan semua
roadtax saya da tamat tempoh
tapi still tak bayar lagi
xdo sapo nak nolong den
xpo2 den cayo ngan rezki Tuhan
hanyo Dio jo tompek den mengadu nasib..
huk huk huk huk
anyway
another story
today is my niece besday
so i want wish
HAPPY BIRTHDAY
to anak kakak ku no. 2
nama anak saudara ku
SITI RAIHANA
miss you darling
n mak cu wish u always succes kk
heheh
semoga ALLAH murah kan rezki makcu
tuk menghadapi segala dugaan nie...
.........aminnn..........
lastly...
i always missing him
ouchhh
--- adios amigos ---
@_@aziea ishak@_@

No comments:

Post a Comment