Monday, March 7, 2011

BESDAY BOY

ASSALAMUALAIKUM

THIS ENTRY BOUT MY NIECE BESDAY BOY

hadoooooii betuiii ka

ape yg chik speaking tu

hahhaha (walaupon x klakar)

sebenar ya da lame saya nak

letak picture besday anak saudara saya

tapi manjag tak kesempatan jerk

butttt

today can can can...

so saya (tertibe innocent plak)

upload la gambau2 time besday yerr

waktu besday si adam mukriz ni

die punyer behave

makkkk oooiii

ter 'over' active

masing2 x larat nak jaga eiii

si polan ni past kat polan tu kat polan ni

n seterusnya

sib bek aku ni
penyabar orang yer ( huissh xmau bongkak)

hahhaha

so time besday die tu

pada 6 Januari 2011

so sudah lame aku memeramkan

gambau2 yer sampai da nak ranum agak eiii hahha

so enjoy la

ngan gmbau candid2 nie

yeeeeeeeay....

adam n ayah yer

time tu wat baco2 doa skit
time ni tak ramai sangat

tapi yang haq pompuan ramai datang
hahah..bab makan
pompuan msti laju yer
haha

time tiup kek..
hahha
tapi si amar lak yang tiup yerr
apala si adam tu
tiup lilin pon tarak lepas plak..

with emak adam...
sempat lagi bercandid2 yer
hahhaha
cupcake doraemon pon ado ha
hahah
comeyyy

aku lak
amik cupcake huruf 'A'
A for Aziea
hhahha
bajet je kan



ok la tu sajo la
aku meng updated kan
my belog ku
so stay tune kkk
--adios amigos--
aziea ishak












1 comment: