Wednesday, March 16, 2011

FAMILI BESDAY..FEBRUARI&MARCH 2011

ASSALAMUALAIKUM
ALLO2 semua...
ada baekk ka??
ada chat ka??
eh bukan same ker...!!
haisshh
pada ari sabtu lepas
12 march 2011
hari berkumpul
satu famili gue
di
JOHAN TOMYAM
senawang
wahh..havoc beb
hahhah
ala..havoc coz bebudak nie jerk
owg2 tue cm gue n mak gue
duk steady jerk
hahaha
x larat nak havic2 nie
hahah
alasan kan
ok la saya nak coret2
dat time kitaowg sekeluarga berkumpul tu
so nak habaq la besday2 yang kitaowg sambut tu
pada owg2 yang lahir bulan februari n march
so best la sngat
leh langsung sekali harung
n yang penting
bajetttt!!!!
klu bab tu mmg gue suke ler
hahhahah
ok la jom go trough my picture yang kureng light tu
menyesal sangat tak bawak DSLR ku
mmg pelupo botol la otak den nie..

bergambar ramai2
tu pon yang len2 da menghilang ke mana tah
walaupon dalam kegelapan tapi kitaowg dok layan jerk
ngan muko masing2 yg macam heeboh tu kan
hikhikhikhik
anyway baju i n my mom samo...
but different color
yeaaahhh
haa..amik kau
licin selicin yer
makk aiih tak makan ko masing2 eii
hahhaha
masing2 nak sabatoj nie
sanggup berlapar
semata2 nak makan kat citu
hahha
my father..
call abah
apo yang dimonong eiii tu..
don't worry babah
kakak2 ku yang bayarkan
hahahha
aku sebagai drebar jerk
haisshh
jgan mare2 kk..
kakak ku yang no. 4
cila cibuk ngan kek yer
so leh membahagi kan kek ngan adil n saksama
siap mengira bapo inci kek nak dibagi kat
anak buah eiii
hahah
sambil menyabarkan kelahapan
anak2 buah ku jua..
ni la budak2 yer
sambil menjuih mulut
nak bahagian2 kek yang best 2
hahhah
macam2

coklat indulgence
secret recipe
mmg meletop lotop
mulut dibuekk
lagipon tuk kakak ku
yg no.2 (linda)
teringin sangat nak makan kek ni
hahhaha
malam tu
mmg dio balun cukup2
steady my sis
body still kuwus
gue jerk
ngak bisa turueinn
haiyakkk
anak2 buah ku yang lahir pada tahun 2010
hehehe
mno yg comeii agak eiii
semesti yerr
aku ler..hahha
bongkak tul
ok ok ok laaaa
sumo eiii mmg comeii loteey
hahha
cayang mak cu nieee
BATRISYIA

ADAM MUKRIZ

TAYYIBAH

OK LA
besday2 tu
besday kakak2 ku
diowg lahir sume bulan march
kakak linda - no. 2
kakak maria - no.3
kakak cila - no.3
mmg parent aku pandai bajet kan ahhaha
tapi besday aku n along aku
bulan 8 n bulan 10
haaaaa
mmg tak adil
coz diowg sume lupo
hukhukhuk
maun sodih ginie...
anyway bulan februari plak
besday anak buah ku n kakak ipar duai ku
siti raihana n kak ina
hahahah.gembiro yooo
dapek tumpang se kek ngan
kakak2 ku yer..
hahahha
takpo itu namo eii
rexki tuhan
hahahha
anyway mybe inilah acara tahunan kitaowg sekeluarga berkumpol
hahaha
beshie beshie beshie
sesangat tau
dapat berkumpol
len kli wat la kat hotel plak
wahhh
selero gelojoh tul kan
hahha
yg penting tgk kocek
hati bahagia kan...

-adios amigos-
-aziea ishak-




No comments:

Post a Comment