Monday, March 21, 2011

!!!!!!!!! SO SURPRISE !!!!!!!!

ASSALAMUALAIKUM
SURPRISEEE!!!!!!
haiyo cam eric leong plak kan
hahahhha
semalam saya so surpriseeee
why??? why???
ce cite ce cite
hahahha
teringat movie
hantu mak limah tu kan
klakar wehhh
sodap...
haiyo sulah melalut lebey2 nie
ok la
i'm go to straight point kk
ok la everyone know
that my BF
go training polis kan
kat pulapol tu kan
bapo bnyak kan da
hahahha
tibe2 malam tadi tipon ku
berdering2
da la time tu ngah tgk
cito hantu klakar tapi agak seram la
coz saya ngah tinggal sowg kat umah
so ngah nak angkat tipon
tgk no pon eiii
cm agak polik sikit
so nak tak nak angkat la
takut bos ke apo ko tipon cheikk kan
so bilo angkat tipon dengar suara
yang tak penah dgr
da la bru angkat
tibe2 tanya ngah wat apo...
da makan ke belom
so saya terkejut la
sapo lak nie call malam2 nie
da la soal2 macam2
mengalah kan polis lak
so aku yang teragak2
menjawab soalan tu dengan penuh sopan santun
ye la tu sopan eiii
hahha
ala2 mafia la jgk kan
n
cheikk memberanikan diri
menyoal sapo la gerangan yg meng call aku
memalam tu kan..
da pueh2 aku menyoal sapo gerangan itu
last2 dio cakap
""" eiiii..suara pakwe u pon da tak kenal ke"""
ha lalalalala
seriyus beb mmg aku tak recognice suare dio
mmg lain bebenor
hahahah
wahhh..atie aku berbungo2 beb
dapat dgr sore dio
emmm..tapi dapat bual sekejap jerk coz..dio guno public phone
takpolah
janji lepas rindu kan..
hahha cewah
poyo jerk kan
hahahah
anyway thank to remember me dear..
selama 9 minggu x dgr kabo...
terus lupo nada suare dio tu..hahah
anyway
aku rase agak happy la jugak kan
walaupon jari tangan n gigi aku sakit
hahhahah
ntah apo2 la den ni kan
ok la gue chauuu dulu yerr
adios amigos
AZIE ISHAK

No comments:

Post a Comment